NOU HORARI GRUP MOVIMENT: MOU LA SALUT!

Aquest grup és un curs de moviment corporal que ofereix un espai lúdic i de ball. Té com a missió fomentar el propi benestar a nivell corporal i emocional. Les sessions segueixen una metodologia establerta i combina exercicis dirigits, lliures, individuals, en parella i en grup. Un espai on el protagonista ets tu i la teva salut i sou acompanyats des del respecte i l’acollida.                                                                   Laura Rucio i Torres

Dia: Dilluns a partir del 27 de Febrer, 15.30h a 16:30h.

Lloc: ARC TAI-CHI, C/ Cal Bolet, 4, 1r 2n.

Informació i Reserva: 616491032/ 

lauraruciotorres@gmail.com

2 pensamientos en “NOU HORARI GRUP MOVIMENT: MOU LA SALUT!

  1. Buenos días a todos,
    Sin duda os recomiendo el grupo de movimiento. Es un espacio donde puedes dejarte sentir y donde fluyen las emociones. El día a día muchas veces no nos deja tiempo para jugar, para movernos libremente, para alcanzar estados de bienestar y para alejarnos del estrés y las exigencias diarias.
    Mi experiencia en el grupo, me ha aportado contactar conmigo misma, me ha permitido escucharme y conocer que susrraba dentro de mi. Al mismo tiempo, me permite compartir la dinámica con otras personas de las que aprendes y con las que se crea un vínculo especial.
    Espero que cada uno saquéis vuestras propias reflexiones, yo os animo a que os dejéis fluir!! Laura, la guía, os ayudará en el camino con su alegría y habilidad!!
    Un abrazo
    Agustina Pagán

  2. La meva experiència ha estat absolutament positiva. He tingut l’oportunitat de descarregar la meva energia en forma d’emocions i sentiments, treient les tensions i bloquejos que, de vegades, sense adonar-nos els mantenim i acumulem dintre nostre….i què més enriquidor que compartir-lo amb la resta de persones del grup. Gràcies a totes elles. Cada classe et resulta diferent i tens sensacions diferents segons el teu estat d’ànim peró el resultat final és de benestar en general i surts al carrer amb una altra percepció de la vida més positiva.
    un petó,
    xus

Deja un comentario